زمان جاری : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 8:24 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 3
نویسنده پیام
h10leo آفلاین

ADMIN
ارسال‌ها : 16
عضویت: 9 /6 /1392


قوانین و مقررات نحوه انتخاب کاربر برتر ماه سایت
درود خدمت عزیزان .
در این تاپیک چگونگی انتخاب کاربران برتر ماه اعلام میشود و بدیهی است که کاربران برتر با عمل به قوانین و مقررات زیر به عنوان کاربر برتر ماه سایت انتخاب خواهند شد .هدف از ایجاد این قسمت دادن انگیزه به کاربران فعال سایت و اعلام این نکته که فعالیت تمامی اعضا مورد توجه مدیران سایت خواهد بود می باشد.
هر ماه سعی خواهیم کرد با نظرات مدیران عزیز کاربران فعال سایت رو به عنوان کاربر برتر ماه انتخاب کنیم .
ملاک های مدیران سایت برای انتخاب کاربران برتر به شرح زیر می باشد:

فعالیت مفید روزانه: فعالیت مفید از نظر ما ارسال مطالب پربار فنی و مهم می باشد.ارسال پست های خبری پشت سر هم و پی در پی برای کاربران امتیاز منفی خواهد داشت و هدف و مد نظر مدیران سایت توجه به ارسالات و نظرات شخصی دیگر کاربران می باشد.

2 ـ شرکت در بحث های فنی و تبادل نظرها: در سایت بارسلونا سی اف بخش های متفاوتی برای تبادل نظر و بحث های فنی وجود دارد که کاربر باید در آن شرکت کند از جمله: تاپیک های بحث و تبادل نظر در مورد عملکرد باشگاه, تحلیل فنی و تخصصی بازی های بارسلونا و یا تاپیک های موجود در این بخش بدون تعصب شرکت کرده و در این بخش ها از ارسال اسپم خودداری کند .

3 ـ کمک به دیگر کاربران سایت در بخش های مختلف: در سایت بارسلونا سی اف بخش های مختلفی از جمله فایل های درخواستی و ... وجود دارد که ممکن است کاربرانی درخواست هایی داشته باشند که کاربرانی که در این بخش ها فعال باشند و برای پاسخ درخواست دیگر دوستان اقدام کنند مورد توجه مدیران سایت خواهند بود . یا به عنوان مثال کمک به نحوه آشنایی و کار با سایت
برای کاربران تازه وارد .

4 ـ فعالیت مفید در بخش های تصویری مانند گل , کلیپ و عکس و پوستر: دوستانی که در قرار دادن کلیپ های زیبا و جدید و همچنین عکس و پوستر و این گونه مطالب مفید فعال باشند مورد توجه مدیران خواهند بود.

5 - اخلاق خوب و رفتار مناسب در محیط سایت: یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب ما اخلاق مناسب کاربرا و طریقه برخورد آنها با مدیران و بقیه اعضای سایت هست. بدون شک افرادی که برخورد مناسبی با بقیه داشته باشند در بهترین حالت فنی هم باشند جایگاهی در بین منتخبین ماه نخواهند داشت.

با تشکر / تیم مدیریت انجمن تخصصی هواداران بارسلونا

شنبه 09 شهریور 1392 - 15:08
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :